XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
3.4. PLASTIKAREN INGURUAN - Haurren jantziak behatu eta hitzegin.- Plastilinaz, gona, prakak, e.a. egin.
Egiten doazelarik, irakasleak galdetuko die banaka:
Aginteak ere erabil daitezke.
- Umeei panpin marrazturik eman, eta holako aginteak erabili:
- Panpin baten jantziak ziztatu edo ebaki ondoren jantzi.
- Gorri eta urdin margoekin jolastu.
3.5. DINAMIKA - Gelan kolore ezberdinetako gauzak aurkitu.- Bloke logikoekin jolastu, eta kolorez bereizteko agindu:
- Disfrazak edo nagusien jantzi zaharrak erabiliz, umeek jantzi daitezela.
- Agindu ezberdinak eman, taldeka, binaka eta banaka bete ditzaten:
- Panpin batek dituen jantziak, botoiak, krisketak, e.a., lotzeko esan umeei.
Panpina jazteko ere agindu dakieke.
- Umeak ilaran edo binaka jarri eta batak besteari botoiak askatu edo lotu behar dizkio.
- Jolasak:
(Adarra 16,40-41 orr.).
3.6. BESTE ARIKETA BATZUK - Arbelean, irakasleak hiztegian agertu diren gauzak (edo bloke logikoak) kolorez margotuko ditu.Gero kolore berdineko gauzak lotzeko esango die.
- Arbelean eginikoa, fitxetan edo franelogramaz egin.
- Ikuimenaz igarri zeintzuk diren poltsa batetan dauden gauzak.
- Bi edo hiru ekintza marrazturik hartuz, ordenik gabe jarri, umeek ordena ditzaten.
Adibidez,
- - Saguak eta katua